Here goes nothing ..


skratta inte, men det här är jag!


Jag har bott i en bag i tre dagar nu, och är precis hemkommen.
Efter några dagars jobb hade jag en hel del planerat, att hinna med ..
Titti är tillbaka i Dalarna, mormor gjorde klappkräm och träffa micaela i nås - tre flugor i en smäll !

Tisdagen åkte jag till Gunborg en tidig förmiddag och duschade för att sedan bege mig, då ovetande, mot en underbart bra dag i Björbo !




hon,  som en riktig vän ska vara

Glass ute i Vattnet vid Fänforsen
En vända till Borlänge
Grillmat i Björbo
- tre flugor i en smäll

Men här kommer väl då kanske konstaterandet, att jag inte är född med världens flyt.
När dagen går mot sitt slut och jag inväntar tåget vid stationen, en halvtimme innan avfärd, lyckas jag missa det i allafall. Hur lyckas man ? - fråga Jonna .. hon kan lyckas med det mesta ..

Ersättning med buss gick från gamla brofästet, tio min tidigare.. ( han tyckte väl inte att jag skulle behöva gå hem, så tobias kom så snällt och hämtade mig)    puss!



Onsdagen i den lilla inredningsaffären där jag kommer spendera många timmar i sommar och sedan iväg till trollet här nedan och hälsa på, på den underbara gården som vi älskar så mycket allihopa !



Så här kommer ännu en av mina stora erfarenheter  : - att läsa en tidtabell  !

Efter många om och men


Längtade lite efter bussen som skulle "ta mig hem till Vansbro" - trodde jag.
Jag vet inte hur jag lyckades se så fel. Tiden räckte till och kunde stå och välja glass i 25 min, räkna alla schampoo sortet -två gånger , och stå och titta och tänka på vilken underbar uppfinning tampongen är!

Tillbaka till hållplatsen, vänta och vänta och .. vänta. Sen upplyser den nya tiddabellen om att dessa två bussar kommer att gå , från och med 20 Juli och 22 Augusti!   - FQ%#¤?`&%"= £ !! ..


typ
ring ring : " Aa Andreas"
"Hej det är Jonna. Kan du skjutsa mig hem ?"
"Det skulle jag ha gjort om jag hade en bil. Men tyvärr har jag inte det den här veckan"

Det var meningen att jag skulle vara kvar i Järna, helt enkelt.  punkt !


/ me myself and I

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Ååh vilken härlig bild du fick till, fast du hade varken kamera eller batteri i mobilen ;) Kram på dej!

2010-06-23 @ 19:18:24
URL: http://www.123minsida.se/LOOS
Postat av: jennie

hejja jonna! det låter bra det tycker jag, lika bra du vänjer dej att va i järna du! ;)



visst e han go, mio! moster´s älskling! :D



vi ses! kramelikram

2010-06-23 @ 20:55:51
URL: http://hjartatsrum.blogspot.com
Postat av: Sara

haha du är skön du ;)

2010-06-23 @ 22:13:14
Postat av: jonna andersson

Aa det är lika bra jag vänjer mig. Ska jag göra fler försök att smita från Järna måste jag nog ta hjälp utifrån ;)



Mio .. aa vilken kille !

2010-06-24 @ 08:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0