now we're talking

 

Att nätterna blir senare och senare, och aldrig tidigaer är 01 hör inte till ovanligheterna, inte alls nu mera.
Håller morgonlärkan Jonna på att förvandlas till en nattuggla.. hum ?
naah, vad vet inte jag. "Man blir som man umgås" Skulle nog säga att det bara blir så.. men vad gör det? det är ju sommarlov!


Dock kom ångesten krypande när klockan tickade på, alldeles för fort, igår kväll. Minuterna var snart inne sent på natten.. men filmen kunde jag inte somna ifrån.   "Inte Utan Min DOTTER"
När jag visste att jag skulle upp och jobba tidigt och ett långt pass blev natten.. inte sömnlös, men orolig. Ingen skönhetssömn

Nemas problemas .. Hur lugnt som helst hela dagen fram till 21 när jag till och med fick gå hem.
När det blir sådär lugnt får jag tid att filosofera, och ha väldigt intressanta konversationer med mig själv, i huve. Så där står jag och domderar.
Fungerar ganska bra som tidsfördriv, skulle jag vilja säga!
Sen fick jag min kebab med fetaost. Slog ner stjärten i puben och kom lagom till det att kronprinsparet tackde Ja, till att dela resten av sina liv tillsammas. - Så nu var det klappat och klart också .. !

Hur lyckas man få en dejt med kronprinsessan ? - det är en undring !



Nu ska jag nog höra om brorsan ska vara med på en myskväll framför TV med syrran och popcornskålen!


pussJ







Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, där är lilla jag ! :)

Gud va liten jag va då !

2010-06-19 @ 22:03:53
Postat av: jonna andersson

haa, där är lilla du, ja! :)

Åh ack så söt!

2010-06-19 @ 22:24:38
Postat av: Jocke

Du börjar få kläm på ps nu :) gillar att blanda svartvitt med färger ser jag :D

2010-06-20 @ 11:12:25
Postat av: jonna andersson

Är ganska skitdåligt! :) Men aa, visst gillar jag det. men det är dock ungefär det som jag vet hur man gör också! haha

2010-06-20 @ 13:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0