PhotoShop

A new world

Som sagt så har jag fått mig någonting nytt att pyssla med, när tiden finns över.
Den tycks den ha gjort några timmar in på kvällen här nu.
Dock är det en älder version av photoshop, än den som vi jobbade med på DataFoto kursen, men det är samma som de använder på internet kursen, moderskeppet.se

 

Det är engelska jag och är nybörjare, som fan, och då väldigt dålig.
Ville bara visa vad jag lekte lite med.

 

 

Jag ber er:
Kolla inte så jävla noga
kommentera inte
leta inte fel ( de syns så bra ändå )
Och bara låtsas tycka att det är bra för första kvällen.
Jämför mig inte med någon som gjort detta i flera år och har tid som räcker till och bli över. tack! ;)

Det är ganska kul om man sätter igång och lär sig lite.
Men det är jobbigt, så dessa bilder ligger det inte mycker själ i, at all !

 




Ännu ett sommajobb har kommit till mig. Ja, det är sant .. det kom faktiskt till mig :)
Där spenderade jag några timmar och försökt att prenta in så mycket som möjligt i skallen. (Sen sätter jag mig med det här programmet hemma sen. haha, snart är nog minnet full. höhöm .. )


Dessutom cyklade jag fram och tillbaka till Järna. Ja jonna, du är så duktig så .. !
Men de sista metrarna gick styret som en slingande orm och benen trampade lika effektivt som en döende farbror på 113 år ..


/ jonna andersson

Kommentarer
Postat av: Jocke

Har du cs3? :)

2010-06-17 @ 01:12:54
Postat av: Tina

cs2 var det jag installera

2010-06-17 @ 10:53:40
Postat av: jonna andersson

Okej, det var alltså cs2! Men det kanske är cs3 de använder på moderskeppet? shit the same :)

2010-06-17 @ 11:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0