Jons Jonna Frida Elisabeth Andersson


Tina andersson har, efter många om och men, skrik, telefonsamtal och slag på datorn fixat photoshop åt mig! Och jag är så hääär glad och tacksam!
Så nu har jag tidsfördriv och någonting att slå ihjäl timmar med när internet inte fungerar eller när jag inte har någonting bättre för mig .. ( när nu det skulle vara .. ? )

VM är igång och det ända jag vet är att finalen spelas den 11 Juli, på Vansbrosimmningen - I'm so off road !



.. going faster than a rollercoaster ..

Om två veckor, inte mer. Inte ens två veckor kvar och P&L har sprungit ikapp oss med storm steg! helt unbelievable
jag är taggad till tusen!
Kanske blir det lika bra som förra året. Tvivlar lite, men saker jag inte räknade med dök upp, och bara de gjorde att allting kommer att bli mycket bättre !


Kommentarer
Postat av: Tina

Hahahahah! Ja, fyfan va sur jag var!

2010-06-17 @ 00:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0