What's uuup ?


midsommarnatten spenderades tillsammans med myggorna. Ja, och sen alla de där trevliga underbara människorna också, såklart!
Knep&knåp var i allafall sysselsättningen efter maten och jordgubbstårtan, Inga allvarliga diskussioner om livet eller framtiden. Här låg koncentrationen på hur i helvete man skulle få ihop, eller isär.    haha


 

Efter en hård dag på jobbet har jag fortfarande to much energy
mycket spänningar inför kommande, (you know what !)
Get some rest sen snörade jag på mig skorna, musiken i öronen. Gick in i min bubbla, min egenvärld och njöt av en lång springtur i kvällssolen.

 

except from strechingen i parken.
myggen höll på att käka opp mig, bita ihjäl mig!

 

(Kan man säga bita ihjäl mig ?
"lejonet bet ihjäl zebran." - " Myggan bet ihjäl Jonna"  .. jo .. fast det låter kanske lite brutalt.)

 

Har inte riktigt bestämt mig än, om jag ska lägga mig och kolla på film, eller ta en cykeltur till Dala-Järna.
I brist på andra idéer för att fördriva tiden liksom..

 

 

/ jons jonna frida elisabeth andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0