now we're talking


trivs!
- discoverychannel och lyssnar på bus och stimm från sovrummet när tobias grabbar tag i Vilmas ben och drar ut henne under sängen.


Jo, jag har överlevt hela helgen. Inte ens med nöd och neppe
Men nog ljuger jag inte om jag säger att jag var spytrött på folk, nej nej. Tur är väl det att människor från Vansbro kommun också vågade sig ut på lite rajjtan tajjtan. Annars hade jag nog inte klarat hela kvällen bland fulla gubbar, äckliga jobbiga turkar, glassplitter och öl.

Dessutom blev den morgondagen inte vad jag hade räkat med. Ibland kanske jag inte är född med otur trots allt.. 11.15 väcktes jag av sms, skriker rätt ut och flyger upp ur sängen som en stucken gris. Aldrig har jag gjort mig klart så fort och dessutom var, punkt och prick vid jobbet 11.50 !
.. när man sedan får veta att nästakommande inte tänker jobba och man måste ställa upp på 10 timmars pass, efter att inte ha ätit på sju timmar och trött som en sengångare är det inte konstigt att man kanske blir lite otrevlig heller. Ville bara nämna det.



Efter många om och men så har tobias nyss fått på sig sina maskerad kläder. Vilmas förslag "en colaburk" var tydligen ingen hitt. Men nu, kunde inte ha blivit bättre! ;)

Nu har jag precis skickat iväg tre främlingar. Har aldrig sett dem för, men snygga var dem! skulle aldrig erkänna att jag kände dem! Nej jag skojar. Studernterna har sin maskerad ikväll och måste nog ut och kolla på tokstollarna om illamåendet lägger sig lite!  ( Notera storfångsten han har i håven )

/jonna andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0