Bored !

Helst skulle jag vilja åka till deWall. nu!
Men jag sitter fortfarande kvar i sängen i fruktansvärt skittråkiga Vansbro, ensam.

I och för sig har jag haft Mickiz som sällskap idag! Som jag inte har allt för ofta nu mera.
Men vad har vi gjort ? Setat och inne och tittat på en vanlig fast ovanligt triist dag! Hon måste tyckt att jag var skit tråkig ..
La till och med ut förfrågningar på facebook, om ingen hade lust att göra inbrott på Konsum. Men ingen nappade ..
Än har det inte gått så långt att jag tänkt ta tag i saken själv heller .


Lite sällskap i min ensamhet lär jag väl få fortsätta drömma om
En stor varm fam att bara vila i
och en hand som leker och stryker mig över håret


Måste ge en stjärna till Theres som fått, inte bara mig, att skratta till tårarna sprutade ner för kinderna.
Helt underbar känsla när det, Helt från botten av hjärtat bara blommar upp!
" 3 miljoner ! " och näven i bordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0