Is it true ? .. no

Att gårdagen bjöd på underbart väder gjorde mig ingenting.
Här är i alla fall förmiddagarna spikade.
Frukost kl 9 - fil & flingor med honung
samma långpromenad runt Sätra
Hem och dricka te och smörgås kl 11. & Farfar äter bara samma Polarkraft havre. always!
Varför ska man prova någonting nytt, man behöver ju inte variera sig ? :)

Fräknarna har blommat upp och fått lite färg på mitt bleka face.
Illamåendet tog sin skepnad igår och jag fick springa och stoppade fingrarana i halsen hela kvällen.


Jag träffade pappa inatt
Han bara gick där på vägen
det var så mycket han!
Han drag, hans röst
Det var så verkligt att jag inte ens tänkte att det måste vara en dröm
fast han var så frånvarande endå
som alltid får man aldrig veta vat han varit
men han hade saknat mig
det sa han i allafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0