Reinfeldt - BOOM! .. Obama - shit you self !

hej, just nu skiter jag i alla politier. Skjuter dem gärna i huve
Jag bryr mig inte, just nu 22.18, hur fan vi ska och vem som ska styra sverige
Och jag orkar inte läsa en rad till om hur de styr sitt land i USA !!

blä
nu skiter jag i det här.
Spelar ingen roll om jag sitter här i 15 min, eller 3 timmar till
fuck off
jävla samhällskunkap
Det går åt helvete i morgon i allafall :)
Lägger mig och grina istället så blir det säkert bättre.

dessutom har jag inte gjort i ordning någonting, för morgondagens events!
Med isvak
lägger mig och ginar och gruvar mig inför det också







What's the name of the game ?
Does it mean anything to you ?

Kommentarer
Postat av: Jocke

Det är ju skönt att bada isvak :)

2010-03-31 @ 23:30:55
Postat av: jonna andersson

Det säger du ?

Då hoppas jag får se dig ligga och plaska i plurret också? :)

Nej, men det ska blir spännande!

2010-04-01 @ 07:37:56
Postat av: Jocke

Tyvärr så har jag varit sjuk alldeles för länge, men jag är med nästa år. jag var med i 1an men det är väl ingen ursäkt antar jag :)

2010-04-04 @ 14:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0