remember


We laugh, we laugh, we laugh until tears ran down my face




Dagen är planerad, in i minsta detalj.
Vaknade 8 och var helt utvilad som jag gjort 4 dagnar nu.
Men somnade om vaknade 09.15 igen
Så nu är jag överutvilad.
Var nog skönt efter gårdagens jobb. Ruggit mycket folk på en söndag.
Och jag hade disk upp över öronen, hela kvällen. Tok aldrig slut.

Nu ska jag resa på stjärten och dra på mig sockorna.
Njuter så av att jag inte sitter i skolan, right now.
Sportlovet var mycket välkommet och än mer behövligt!


Sen ska jag gå till Olle och skanna in ett kort på pappa som jag ska förstora och sätta på väggen i mitt nya rum!
Kommer bli as bra!
Sen en vända till Grottan och kolla på Kalles utställning. Där ska jag ha lyckats fastna på ett kort som han valde att ha med. spännande!
Min vän Maja kommer till efter middagen för en fika och en talk på Håkis!
Möte på Selin's och sen får vi nog se och jag tar en trip till mormor.



(Jag vet, har insett det själv att jag pratar mycket engelska - svengelska (?) Men jag tycker om det!)

/ Jonna

Kommentarer
Postat av: Theres

Svengelska is the shiet ;)

2010-03-01 @ 13:56:25
URL: http://theresjs.blogg.se/
Postat av: jonna andersson

yeah, Isn't it ? ;D

2010-03-01 @ 14:27:43
Postat av: Lisa

yes (Y)



på lördag, på lördag , på lördag :D

I´M LÄNGTAR!!!!!!!!!!!



<3<3

2010-03-01 @ 18:57:19
Postat av: jonna andersson

HAHA! Där fick du till det Lisa!

Du om någon är bra på svengelska.



Aah, på lördag. I'm so on! HELL YEAH!

2010-03-01 @ 22:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0