Sandviken

just a bigsmile* again :)
punkt punkt punkt sen var det dax att dra sig mig stationen :)
Tidsoptimist som jag är slutade med att jag fick springa till morsan för att hämta pengar.
Chokladbiten var ett måste - in på konsum
Skynda hem, slänga väskan över axeln och trampa på i slasket till station.
Tror att det var tack vare att jag tänkte att detta skulle vara ett ypperligt tillfälle att ramla, som det gick bra!

Gjorde en deal med mig själv
Fick lyssna på musik på bussen till Borlänge eftersom det i allafall var så stökigt.
Och läsa "The Solitaire Mistery" på tåget till Sandviken.


Inte nog med att ungefär hela min kontaktlista ringer, under den sketa kvart jag tänkte sova
Så sitter hostande gubbar och bläddrar med tidningar,
snörvlande snorungar och stör mig
Så det blev inge av

Nu är jag framme
Så nu ska jag leva!

/jonna andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0