till malin min kära vän

Förstår att du just blev besviken, Malin
Dock är jag så elak att jag inte sa någonting fast jag visste att Birgitt var här! Sorry, hoppas vi kan vara kompisar i allafall! :)

Här sitter jag nu i Oasen med träsmak i röva. och tänker på dig som förmodligen nu sitter uttröttad efter en hårt träningspass på gymmet och ska till med den sketa suuper duuper tråkiga Naturkunskapen.
Men då kan jag uppmuntra dig med att du har hela onsdagen i morgon på dig, också! ;)


Nejdå här kommer lite humor, min humor.

"Alla barnen har inte träsmak i röven, utom Jonna för hon ska alltid envisas med att sitta på den hårda bänken tills hon får det" kul .. nej. Attans! fick inte till det den här gång heller..




nu, bara 2 timmar och 40 min kvar! Hell yeeah!
S
en en snabbkaffe hemma hos emma och carleman!
Hem och avsluta NKA! sova en skvätt
fuck


jonna andersson


Kommentarer
Postat av: din käre vän

hahahaha, jäkla ungar som inte sa nåt! va bra humor du har :D och va snällt att du skrev ett inlägg åt mig, hur kommer det sig? ;o ;)

2010-03-16 @ 18:18:47
Postat av: jonna andersson

Ja, hur kan det komma sig ? Efter som du tipsade om att du ville ha lite uppmuntran i lag med naturkunskapen så.. det försökte jag ordna till då:)

2010-03-16 @ 19:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0