Vattumannen


Följer regelbundet mitt horoskop på facebook.
Dagliga som veckorna. Helt sjukt, stämmer lika bra som att jag nästan skulle ha skrivit det själv
Det är bara så himla mycket jag i mitt liv just nu
Men skulle den säga samma för alla andra vattumän?
Borden den väl. Det är ju stjärnorna som talar .. stod de lika som när jag föddes ?

Otur att läsa någon annans? - tar inga risker



have you heard of "once in a life time"


Torsdag morgon och nu tror jag solen har letat sig fram bakom molen som lättar mer och mer
09.00 och en timme kvar, och sen stampar jag iväg till naturkunskapen för en av de sista lektionerna som är kvar av kusen.
Känns helt OK att ha håltimme fram till 12.30 resterande torsdagar av vårterminen sen. bigsmile

Nu ska jag gör mig en kopp cappuccino och smula lite på en bulle från gårdagens storbak!
Finns ingen plats i kylen så nu måste jag bjuda hem folk på fika medans de är ätbara!


puss !

/Jons Jonna frida elisabeth Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0