13 Mars

Gårdagens 6 timmar på Selin's ska jag väl inte säga gick som på räls hela tiden.
Förvånande va ?

Äh! Men så fort jag hade fått lite mat så flöt allting på! (Då var det bara 35 min innan det var dax att sluta)
Började ganska snart med en en goding. - krossa lite glas, det var ett tag sedan. Tänkte nog att det var lika bra att ha det gjort, så tog två på samma gång.

Tog mig en Fanta och CocaCola dusch också. Generös som jag är trodde jag att kunden kanske också ville vara med, men han hann kastade sig undan i sista sekunden..
in köket och krossa kvällens sista glas..
Blev lite sur och grinig så turkana slängde ihop en Carbonara.
Väl tillbaka, jag lovar, är jag skit mätt och det första jag ser när jag kommer in i köket är turkens håriga rövsköra! - Där höll den carbonaran på att komma upp, kan jag ju upplysa om ..




Nu ska jag förberade för lite konståkningsuppvisning och avslutning med mina godningar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0