Good or bad day ?

-Good!

Tell your little secret, and I tell you mine

- no I wont!
haha


bra start på dagen!
Inte tycker jag att vi är bortskämda med att se solen. Nej inte då!
Solen i ögonvrån, högmusik och gasen långt nertrampad.
I love it!
Nu väntar jag på Maja,min nya granne, så gör vi ett försök att ta oss till Håkanssons tredje gången gillt höhö
Sen blir det träning och en promenad. Eftermiddagen ska jag snurra runt i Borlänge med Fredrik, i Vovlo xc60 och förhoppningsvis nya sommarskor i baksätet och en klocka på armen!

Igår sa jag att min dag var planerad, in i minsta detalj. Det är tur att vi inte snackar någon cornflakes cup! För allt gick inte enligt planerna. haha       Men bra endå!




/ jonnaandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0