take me away



Heeeeej bloggen! hihi .. mm .. aa, men det var typ det. mm! hihi
kidding!


Efter mina tappra försök med Franska revolutionen, (tjatar jag om den?) och än värre samhällskunskapen ( ledsen i så fall, men det är två av mina största problem i livet just nu ) så tog dagen äntligen slut.
Att det dessutom var fredag och det blev helg lägger jag inga klagomål på!

Hem och slängde på mig mina träningskläder, tog en skorpa i förebyggande syfte, och gick ner på gymmet ett par timmar. Lagom med vila och mycket muskler.
Efter att ha träffat på killarns, Josef, Markus och Viktor kan jag upplysa om att jag har lite mer träningsverk i morgon än vad jag annars skulle ha haft .. smile*

Nej, nu ser jag bara fram emot en kväll med lite mys och hockey.
Hockey för sjutton, får jag inte missa! höhöm





secret of mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0