9 Mars

I am a hardworking student
det låter bra!



De fem första timmarna  i skolan har gått susen! toppen,va.
Missade tiden med Malin i morse. Tur att jag inte hade mens. Då hade jag nog slängt mig på golvet och grinat. Men jag fick snabbt en ny tid som .. em, som passade mig lite bättre. Vilket betyder, den var under spanska lektionen. humhum,

Eftersom jag sov så dåligt inatt och prioriterade att sova så länge jag fick på morgonen blev det inge gym.
Det är nog det som gäller efter skolan idag i stället.
Nu mår jag bra, sitter i Oasen och dricker en varm mjökdryck med smak av kaffe.


Gårdagen fick jag en förfrågan att följamed gänget till Snöån och åka pulka.
Dock blev det inte mer än två åk för min del. Men det var trevligt.
Här talar vi om mycket roliga personen som verkligen kan liva upp tillvaron med uttyck och rörelser!


TAKE CARE

/ jonnaandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0