Cultural studies


Efter dagens otroliga dansuppvisning, som dessutom bjöd på många härliga skratt. Minst sagt så tårarna sprutade,
så har jag slängt mig i min stora säng och slumrade 20 min.
Sen tog jag mig i örat, riktigt ordentligt och talade klarspråk med mig själv. - det funka och jag är nöjd med min insats på engelskan Cultural studies.
Schema är uplagt för de kommande två veckor, vad det gäller pluggandet. Finns inga genvägar och undanflykter längre. Har allt för mycket att göra för det ..

I morgon har jag lovat mig själv en chokladbit om jag är riktigt duktigt i morgon också! lyrisk* höhö


Jag hatar matte och trodde jag var värdelös
Men idag insåg jag att jag kan om jag ger mig fan på det
Anledningen är att jag inte tycker att det är roligt. Dessa lektioner lägger jag inte ner min själ i att lösa problemen. Men när det väl kommer till sak - nationelle i Matte A   jag tror faktiskt att jag grejjade det!

 

Nu kommer tobias. Jag hoppar i regnrocken och sydvästern och struttar ner till vanovallen på fotboll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0