Fool me, go on and fool me



För den som har missat det så har det varit en underbar dag. Minst sagt med tanke på vädret.
Mår som fisken på torra land,.. tänkte jag skriva, i vattnet menar jag!
Förmiddagen ute i solen gjorde sitt, det gjorde glassen också!

Eftersom skolan inte hade så mycket att komma med så spelade vi lite biljard, som "de" brukar göra när man inte har någonting att göra i skolan. Vill minnas att jag var ganska duktigt! (Så pass att jag vann en gång i allafall ... i och med att den andra sköt i den svarta kulan .. )

Annars fick jag samtal senare, och någon förstörde min dag! Men efter att ha varit på Selin's-möte och fått månadens tider ser det ut som att jag ska klara resten av dagen! ( Inget mer snack om det )
Ekonomin ser ut att kunna gå ihop så jag åt minståne klarar mig precis i sommar! Bigsmile*




Ni tror att jag är som alla andra
det gör mig mest irriterad :)

man lär sig själv
man lär sig av andra

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0