goodbye


Kände hur en främling började göra intrång på privat mark igår ..
morr , jo visst slog han sig ner och gonade in sig på min haka, den jäveln!
Men jag hade min planer för dess framtid jag också ! höhö
I morse .. mm vilken goding. Såg fram emot att klämma livet ur den ovälkommna finnen.
Men jag hann inte .. rackarn var så stor att jag rev upp den när jag drog på mig linnet    . 

 

For the moment sitter jag och skriver en uppsats om Loch Ness-odjuret
Somnar snart men följer sekundvisaren noga med blicken.
en fika hos deWall innan jag drar till plan för att kolla på fotboll. Derby , spännande så! ;)
 


googlad


It's not to late it's never to late


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0