my problem, just deal with it !


Jonna Andersson - Du är helt otrolig !

Ännu en onsdag avverkad !
Eller ja,  jag satt nog bara av tiden idag.     idag också? yeah, my problem deal with it!

Eftersom jag fick en sovmorgon behöver jag ingen powernap nu.
Istället sätter jag mig och "pluggar"        och hoppas på ett mirkakel för morgondagens ekonomiprov?  - men ja, håll käften..


Ni förstår, den här lilla människan som hela tiden ska sitta och kommentera vad jag gör, det är den andra Jonna.      
- den förnuftiga Jonna!        -
Men ja! kaxfia
-
Du borde verkligen börja plugga ..        -
tack för upplysningen..
- Men du kan ju ingenting. Du är ju inte ens klar med frågorna. sätt igång !?   - jotack jag vet! Påväg, "morsan"

Tjata kärring *lipar*    
-
Du, jag såg det där !
Oops :)



Kommentarer
Postat av: Frida

hahah, pajjas-Jonna ;D <3

2010-05-19 @ 22:08:39
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, hon är för jävla knäpp :)

<3

2010-05-21 @ 19:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0