Nationella

- fuck off !


Väl medveten om proven i morse traskade vi ner i regn och rusk.
Det var väl bara att göra liksom ..
Det gick inte nå mer åt helvete än vad jag hade trott så.     "that's nice"
Jag tycker om engelska. jag älskar engelska. Men det betyder inte att jag är bra på't

last lession   Pernilla tvingade in mig i ett klassrum med några esteter och huxflux var det dax för muntiliga i engelska ockå!
Det var jag däremot inte medveten om

Fokus: noll
koncentration: noll
vilja: noll
samarbetsförmåda: noll
motto:
" kan int , vill int , örk int "
höll på att bryta ihop: 100
så hääär nära


så Frida tog nyss en rövare
good choice

Allvarligt seg dag
Men nu är jag trött på att gå hit
till skolan över huvudtaget
lung, ba lung .. jag ska kämpa , in i det sista. Det är ju trots allt bara 25 dagar eller nå ?!


Idag är första dagen på resten av ditt liv 


Kommentarer
Postat av: Frida

drog till med en fin rövare .. Men lär göra det idag iaf .. oj, va sjuk jag är .. :p

2010-05-05 @ 10:37:04
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: jonna andersson

aa, du gjorde en riktig fuling till och med!

Men idag gäller det Frida , det är på liv och död ..

2010-05-05 @ 14:04:43
Postat av: Frida

Du, d et gick ju lite sådär. Lät skitbra i huvudet, sen.. ja.. you namne it! ;D

2010-05-07 @ 21:27:10
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0