säger ingenting ..

.. så är ingenting sagt

Efter en del översikt och överläggningar inför sommarens events och inkomster insåg jag snart att pengarna inte riktigt räcker till, till allt vad jag vill och ska göra. Ränkade snart ut att jag kommer få kara mig på det "knappa".
Men i morse uppenbarade sig två extra inkomstkällor ur intet. Två gräsmattor ska klippas, en gång i veckan och bra betalt !  Oooh ! - med start idag !
Så nu har jag precis varit ute och gått med gräsklipparen.. eller ja , det var snarare gräsklipparen som var ute och gick med mig! Jävvi'n hur han drar!


Ännu en långhelg för min del! ( här uppskattas varje ledig minut från skolan. höhö )
Åkte till Karlstad för vårruset, som bjöd på dunder, blixtrar och regn. Medan bönderna här hemma hade strålande solsken.. Fredagen blev the day of shopping
Så nu är så gott som det mesta fixat inför allt som komma skall  !


Denna lördagförmiddag har bara varit så skön! jag bara njuter och ler, så ni vet. "wake up happy"
Överrumplade den store Tobbetrollkarl med ett av mina amatör-korttrick igår kväll .. eller , var det jag som satt med hakan i händerna och log ?   hm ..

Nu hoppar Lortfia in i duschen och inväntar kvällen, där jag råkade se att morsan planerat in en grillning hos Sören och avslutas ( någongång ganska sent ) i Malung tillsammans med massor av folk I hope :)

 

Puss jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0