Sara Ohlsson

 

 

Den som förtjänar mest lycka och glädje
För hon är en av de få personer som jag har gett mitt förtroende till 100 procent

 

Hon är nog den roligaste, knäppaste och absolut klumpigaste
Hon är sådär fin innifrån och ut liksom

 

Det finns ingen som ställer upp och stöttar som Sara gör
Hon är otrolig

 

Om jag kunde så skulle jag vilja vara precis som henne!
Jag tror vi känner igen oss i varandra
Lika puckade, klumpa, knäppa, snygga och ganska bra bara.   hum hum

 

Um .. uh .. 6 år sedan jag lärde känna bruden
Vi har jävlats med Montelius, Smällt "festis:ar" , badat sent in på kvällen, voltat med cykeln ner i brännessel-diket, krockat med en bil, med Micke Jont's cykel. haha

 

Fast det vågade vi nog aldrig tala om tror jag, det var vi som fick ta smällen mest. Cykeln klarade sig bra!
Ja, och vi med. Så pass att vi lever idag i allafall

 

Tiderna förändras och vi blir stora.
Hon är den som är närmast men längst bort
En sån där som man kallar riktig vän

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0