Just a bit of ironi

Kan inte fatta att vi satt och diskuterade Student och sommar lov på mentorstiden ..
sjukt !
Kan inte fatta att det är 13 skoldagar kvar , tills betygen sätts.
Kan inte fatta hur jag ska hinna klart med allt som jag ska ha gjort klart ..?
Men det ordnar. det gör det alltid


skulle ni vilja ha min 'dagens outfit' ?  (hahahaha)  no no no ..
För idag har jag på mig mina älskningsbyxer. - mina 'AC jeans'  if you know what I mean.
Lagde 100 gånger men består endast av hål, framförallt i rööva.
världens skönaste jeans. dessutom hittade jag en kaffefläck på dem i morse. Men det sket jag i
vem bryr sig ? nej, inte jag i allafall :)
drog nyss upp det som fortfanade hängde ihop. Så nu måste jag skicka de t mormor, i hopp om att hon ger sig på ett hopplöst fall !


Mycket handlar om att ge och ta
Jag ger och ger
men får inte mycket tillbaka
rövslickar och rövslickar
men till sist kommer droppen som får vattnet i bägaren att rinna över
Är folk då inte trevliga mot mig
ser jag ingen anledning att vara trevlig tillbaka

men godtrogen människa som jag är förlåter jag nästan alltid
.. jag vill ju att allt ska vara bra ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0