picture update


Ännu en av dehär härliga dagarna när jag är så uttråkad så jag tror jag blir tokig.
Verkligen i behov av att ha någonting att göra eller planera most of the time.
Ringde Robin och nästan tvingade honom att komma hit. Näråh

Fick rena instinkten att cykla iväg till Dala-Järna och köpa glass. I brist på annat att göra här i händelserika Vansbro ..
Så fick det bli! Värmen, från Ryssland (eller hur var det du sa Robin? ), helt amazing!  Varmt och fuktigt att jag knappt kunde andas. Klass med sommarvärme. Nu fattas bara att solen håller i sig

Eftersom det bara var jag och Robin, blev han det utsatta objektet som jag tvingade ut på den snorhala tallen för some greats pictures

 

 

 

 

Modell : Robin Hallqvist
Foto: Jonna andersson


Kommentarer
Postat av: robin

haha, jo värmen från ryssland XD :P vill ha resten av bilderna sen :P

2010-05-15 @ 22:58:54
Postat av: jonna andersson

Det ska du få du !

2010-05-16 @ 15:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0