I'll never know ..

.. just what he sees in me ?


Malin, hon är bra hon. Speciellt idag! Efter hennes tappra försök att förmedla, via sms, vad en funktion var och hur jag skulle göra en formel på det (dööh!?) . Första delen på provet gick skaplit, men efter det där tappade jag allt det man behöver för att klara den svårare delen punkt punkt
Dessutom har hon och Theres setet och kämpat och spelat konjukturspelet, med order från samhällskunskapsläraren, och lyckats få så hög poäng att han bjussa på fika idag!       .. en annan gav det inte ens en chans någongång. höhöm  
( men det kommer jag väl få sota för på torsdagens prov )


Första prio i ett par veckor framöver är väl egentligen plugg..
men inte idag. ( räkna hur många gånger jag kommer säga så de kommande veckorna ) Idag måste jag få träna. Sen ska jag väl kanske inte hoppas för mycket på att jag får en varm famn till kvällen. men önska kostar ingenting ..





puss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0