Going faster than a rollercoaster

 

Valborg. Ingenting. .. finns inte så mycket att säga.
Skitmysig och roligkväll för min del. Kanske till att börja med för andra ?
detaljer , Ingenting jag tänkter ta upp här. Ingen som har med det att göra. Men jag var väl skitdum. Jag vet det.

Vill så gärna häva ut mig en massa saker. Vill bara ursäkta mig. Men ingenting hjäper, det leder tillbaka till mig.
Ni förstår inte. Jag försöker att räcka till men gör inte det!
Jag visste att det skulle komma , jag visst vad som skulle komma att bli om det blev såhär. Men jag visste inte då vad jag vet nu ..                                                     förlåt !

 

Vansbros premiärmatch mot Tunabro.
Även om jag var så ledsen och arg att jag kokade , skar det i mig att jag inte kunde säga hej. Weird , allting är så fel!       sadface
Annars satt vi och huttrade oss egenom, vad som kändes som en evighets lång, match. Kurade ihop oss och satt tätt där uppe på läktaren.
Fnittrade lite åt ett gammalt par som satt och domderde om matchens spel och upplägg.
Bestämde att en kopp varmchoklad var det som gällde efter matchen. Traskade hemåt i regnet på mina fötter istoppade i ett par gummistövlar och var knappt i skick för att gå på.
soffmyspys och en lugn kväll. Aa det var underbart
.. men, inga glada miner för mig skull
Denna söndag
inte vad den kunde ha varit
vädret lovely
skulle ha ringt min kompis och köpt en glass .. men nej
det är väl ingen idé, förstår jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0