phsycho


bara en mysdag med morsan. Hon är bäst ! Och min kusin, han är också bra!
Långhelgen gör nu sina sista timmar. En vecka, för mig en utsatt tid, som jag helst vill göra klart det på.

Tiden hann ikapp mig. Jag stog som ett frågetecken istället för att reagera. Jag trodde inte det var sant. Jag tror det knappt än. Det var en önskan som blev en dröm, som jag aldrig trodde skulle bli sann.

Hängde med grabbarna på byn. Slogs ner framför movie-maraton och två PHSYCHO filmer som ställde mig mot väggen och för att sedan inse att det var enbart två timmar bortkastad tid. Nu börjar jag känna dragningskraften mellan mig och sängen. kämpar inte emot .. 





" Ja har alltid sagt att du är den bästa ,
du kan fråga mig i med eller motgång
eller om jag är sur på dig eller om 10 år,
kommer alltid kunna säga det...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0