school is killing me , typ nästan



Så fruktansvärt stolt över mig själv
att jag tog mig t skolan , dock i min takt och ingen stress
Att jag skulle vara kvar hela dagen hade jag absolut inte tänk
men ska inte komma in i någon dålig vana nu
Pinade mig genom första spanska lektionen och tänkt gå hem och skita i resten
.. men Yoga och avslappning fick mig lite stabil igen
Det var tur att Theres var i skolan. Annars hade jag inte ätit nått for lunch eighter
tillsist gav jag mig fan på allt bara och var kvar hela dagen , your doing so great Jonna
Min underbara kusin som blir 18 år och stor pojke idag tyckte inte om att se mig ledsen i och nere i skolan
ska inte komma in i någon dålig vana nu när det är så lite kvar och så mycket att göra.
som sagt, Ska inte komma in i några dåliga vanor nu

Kanske är det väl tur att morsan steker hamburgare innan hon går också
dåliga matvanor


Aja, tur att jag har brorsan. knäppbrorsan som fått mig på bättre humör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0