no big deal

Kramsjuk-dag !

Inläsningsdagar i skolan måste, tamme sjutton, vara blev de mest roliga dagar. Om jag skulle säga de mest effektivaste också så tär jag lite på sanningen. Men nog går studierna frammåt
Skratt och flams mellan allvaret, och tro mig Vilka härliga människor som gjort min dag!  :)


Ska till och med ha hunnit råna banken. Lovade Frida 13% om hon inte challa! Så nu ska jag till ishallen och gömma pengarna och måla om cykeln! Hört att det är hårda straff om man bli påkommen. SMISK PÅ RUMPAN!
- ringen risk. Har snart säkrat bevisen ..

Sedan en fika på håkansson's med Emma S.
I morgon kommer Mickiz på ett besök och sen åker jag och pussar på min pojk
Eftersom det bara skriker morots dag på fredagen, ska jag njuta av att kunna ligga och ta plats i sängen! mohaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0