På tal om Jill Johnsson!


Fredag morgon. 9.00. Solen står högt på blå himmel och lyser ner på frostiga tak. Och jag är ledig. rawr !
Inte mår jag dåligt av det inte.
Just as happy as you can be


Igår kom Mickiz på en visit till skolan. En lång fika på håkansson's. En smörgås, två koppar kaffe och en liten godbit.   .. hur jag mådde sen behöver vi inte gå in på. (läs extremt illamående) Men jag var rätt nöjd resten av kväll.  Bara tanken på att Mickiz åkte med Fia till restaurang saltivk sen .. aa, bara tanken. höhö



Hoppade in i den röda volvon och åkte iväg till konsum och köpte hårfärg. color of my choise!
Dock fick det ligga på mitt ansvar att blev det inte bra blev det snaggning.
Inte nog med det fick jag gå in i rollen som hårfrisörska!           Mammas utlåtande till tobias när hon såg saxen i min hand: " Vågar du verkligen det där ?"     .. jag tyckte det blev ganska bra i allafall :$







Nu skä je kok mä en glööt, innan tobias kommer och hämtar mig. Ner & pumpa lite muskler nere på gymmet för att sedan köra slut på mig på spinning cykeln!
Underbar fredag och dessutom hockey till kvällen!



Nu ska jag ringa sal 15 på infektionsavdelningen i Gävle och gratta min farmor
Tala om att hon är bäst i världen och att jag älskar henne.


& i morgon fyller ju våran bagare 18, för sjutton gubbar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0