saturday morning


Halkade ner till simhallen för ett morgon dopp. Samtalde det med "Fröken Ström & Chefen" innan jag gruvsamt tog mig ner i basängen och simmade 41 längder (som alla mammor och gamla tanter.) Bastu och grov rengöring av mig själv. mysig lördagmorgon. Nu: - helt utmattad!

Sitter nu och lunchar på "Anki's ost- & skinkpaj" kl 12.30
Vilket tidsschema, huh? en lördag liksom.


Lite avslappning och återhämtning så ska jag riva ut garderoben och se vad som gömmer sig där inne. Om jag har någonting att ta på mig ikväll när vi ska på storkalas i Uppsälje. Svärmor som fyllt fyrti ska ju ha lite partaj! å min vänner, det ser jag fram emot!


Kommentarer
Postat av: Sara

va mysigt det lät :)

2010-11-15 @ 00:46:01
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0