teenage dirtbag


What to say?
Om min helg har varit toppen?! 
- om det har!
Om jag vann bowlingen igår ?
.. tappat resultatlistan, tyvärr.  Att jag slog en strike sista slaget minns jag i allafall. Antar att det var ungefär på den nivån hela matchen .. !?
Inte ?   - nej, okej .. Jocke och Tobias hade kanske en lite bättre dag då ..

Beställde finmat till kvällen och skrattade högt till SOLSIDAN hemma i Uppsälje. Världens mysigaste söndag!
Efter att tobias förhörde mig på lite körkortsteori i sängen på morgonen, har jag nu skrivit in mig på körskolan (glädjetjut) när han nästan idiotförklarade mig, så dålig jag var.
Redan nästa vecka sätter jag min fot på gaspidalen tillsammans med Thomas! like that, huh?







P.s I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0