The loosers standing small !


Hastar iväg mot Malung för att spöa, framförallt, killarna i lite Bowling!  

Hade en förtjusande rolig kväll igår, det må jag säga!    förtjusande roligt!
.. att jag sen gjorde mitt tappra försöka att ta mig in på DIDO och misslyckades fick mig att hytta lite med nävarna.
Men det gick lika bra att stå utanför fönstret. Man hörde Stefan&Kent spela nästan lika bra, hade mina danspartners Frida & Henke bara 30 cm bakom glasrutan och jag tjänade 80 spänn!  förtjusande roligt !


låt mig tillägga att det är knappt tre månader kvar..
86 dagar om man ska vara exakt!   så kaxa inte så hårt ;)



Kommentarer
Postat av: Kamilla

Tack så mycket Jonna! =)

2010-11-07 @ 14:53:04
URL: http://kamillalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0