Gubben i lådan


Började söndagen med att ränna in tummen i örat så bloden sprutade. Efter det gick resten av dagen inte heller riktigt jätte bra .. slog jag inte i huvet i duschen så trampade jag på headsetet och kroppen var lite i obalans bara. Allt jag höll i gled som tvålar ur händerna ..

Men kvällen fick ett gått slut väl hemma i Uppsälje, och förutom att jag brände mig på kaminen så lyckades jag hålla mig i balans. Det var en mysig kväll!


När klockan ringde i morse och jag började grymmta pussade tobias mig på kinden. Aningen för att påminna mig om att han kunde ligga kvar och dra sig ett par tre timmar till, eller bara för att han tycker om mig. Jag vet inte. :)

Och nu sitter jag hemma och grymtar för att jag har engelska som måste göras och jag känner att jag inte har lust med det.    - Hoppsan! där ringde morsan och frågade om vi skulle med på Selin's och käka! Attans, jag som preciiiiis skulle början med engelskan.. aja! Hejhopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0