Grymt sa grisen!


Ännu en helg som får det att kittlas i skinnet, för jag bara vill skratta, så roligt det har varit!
kvällen började tidigt i Uppsälje-bystuga. Och så trevligt så det kan ni aldrig tro! Så mycket härliga människor och skratt och dans fyllde ut hela kvällen.

Och jag beställde drinkar i baren! Va, ni tror mig inte? det är sant! Nog för att han började retas och fråga efter legitimation den där Andreas, vår egen äkta bartender. Men ack så snäll han är. Han var bra mycket mer lättflirtad än Birgersson på DIDO!





Jag nämnde att vi skrattade en hel massa, huh? aa just det.
svärmor kände sig nöjd i tolv tiden, och var i lagom fint skick då. Folket började dra sig hemmåt medan vi poppade spotify för fulla muggar. Vi var inte klara på långa vägar.


Slutligen stod vi fyra stycken som turades om att sjunga i microfonen, leka Idoler på scenen eller vara DJ! Fyra timmar senare, när killarna tillsist låg på scenen och babblade i mickarna och jag halvsov i den branta trappen klippte vi av kalaset.
Medan jag var inne och borstade tänderna skrev pojkarna fula ord över hela gården och kom in och fnittrade som små tjejer. Aa jisses vilken underbar natt! Strax efter 04 och vi krypit ner tog det inte långa stunden innan vi hade slocknat allihop.











Du är så vacker Emma. Sug på den karamellen, för det ska du veta!
.. aa du också tobias  ;)








grymt sa grisen!











/ jonna andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0