"lagd åt ar hôllä" ?


Jag tänkte, jag låter blir att nämna att jag är less på skolan och plugg just nu. Att jag är dubbel-less på min mentor och har ångest över utvecklingssamtalet som kommer på eftermiddagen, för jag vet vad jaghar att vänta. (SP-tjejer förstår lite vad jag menar ) Diggar det inte! Så jag tänkte, jag låter bli att nämna det så slipper ni läsa om det jag är less på just nu ..


Eftersom jag inte nämnt det så kan ju bara säga lite kort att jag har en lite less-på-skolan-dag. Vilket resulterar i att jag blir lite lätt irriterad. Speciellt när folk glor så ögorna nästan ploppar ut ur skallen, fått blängsylta på ren svenska.(eller är det Sandviksmål?) Speciellt på ett par individer som går ett program som börjar på B och slutar på arn och fritidsprogramet .. Jag vet inte om de är "lagd åt ar hôllä" eller bara tycker att jag har en snygg häck. Så äre nog, vet att jag inte är ensam om den ikke diskreta inspaningen  ..  punkt punkt*   höhö


Vilken meningsfullt inlägg!   "naaaaaah"   (haha, rolig jag e va, malin)

Slut på flumm .. nu ska jag göra någonting mer meningsfull - Gå till körskolan och ta min första körlektion! "inge gött" Sen ska jag släpa med mig Josef på en mörkövningskörnings runda till Borlänge med Fredrik. Mycket spännande att ge sig ut i trafiken idag. Bara upplyser .. :)




jonna andersson
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0