I hope you had the time of your life


Kunde inte ha hittat en bättre bild att beskriva hur jag känner mig just nu
lycklig och glad !

Waah waah waah

 

Efter att försovit mig aningen, bidrog till x-antal fula ord om skolan i morse. Men jag tror Linda förstod mitt tillstånd och kände mina humörsvängningar när jag låg och sparkade med benen, slog med nävarna och grina på köksgolvet.   
Hon räddade mig och resten av dagen, som annars hade blivit en jobbig dag för alla klasskompisar som skulle fått stå ut med Den Jonna ..

 

Måste säga att jag däremot är väldigt lätt att att ända humöret på idag. För nu sprudlar jag som sagt av liv.
för jag e så lycklig och är omringad av världen härligaste människor!
Mycket för att jag hade en så underbar gårdag och att jag fick en chokladkalender - livet är nu fullbordat!

 

Studiedag i morgon och jag ser fram emot en längre morgon i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0