Friday, I'm in love



I natt har jag varit gravid! Denice var med och talade om för mig att vattnet gick. .. för jag visste ju inte hur sånt där gick till. Jag har ju aldigt fått barn ? Men Denice, hon kunde det där. För hon jobbar ju på Bäckaskog, och där kan man sånt där .. (??)
När vi kom ut i bilen insåg jag att jag ju knappt hade någon mage. Den var inte större än när jag spänner ut den, dessutom känndes den alldeles mjuk innuti. Men Conny (tobias farfar) satt i baksätet och grymtade någonting om att det såg ut precis som det skulle.

tack och lov vaknade jag, klappade och klämde mig på magen och övertygade mig om att det var tomt där i.
Nej, nå ungar det ska vi då inte ha på länge ..



Fick ännu en mysig skön fredag förmiddag. Först tillsammans med mormors små monster till kattungar och sedan sällskap hemma av han som jag tycker om. Gjorde min andra insatts som frisörska. Stackarn, han som skulle på sitt första jobbmöte för säsongen. Jag borde betala folk för att de ska klippa sig hos mig.
Jag tyckte han blev snygg..
:)




Inring om jobb, hela helgen! Lite snabba cash så här i juletider. Väl behövligt!
Tjenis penis! trevlig helg!

/ jonnaandersson :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Men vill du veta den sjukaste saken ever eller??? JAG DRÖMDE EXAKT SAMMA SAK!!!! En eller 2 dagar sen, minns inte riktigt. Men att jag var gravid men inte hade någon mage... fy fan va läskigt!!!!

2010-11-27 @ 21:03:55
URL: http://saraohlssson.blogg.se/
Postat av: jonnaandersson

Whaat?! Shit! Helt jävla sjuukt, fy fan va läskigt!

2010-11-28 @ 11:38:39
Postat av: denice

HAHA, underbart Jonna! :D

2010-11-28 @ 13:29:34
URL: http://denicesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0