All by myself


Det råder en massa delade meningar och åsikter på facebook vad gäller snön.
Kanske inte heller min favorit men eftersom det är naturens gång har jag mycket viktigare saker att lägg energi på, än att våndas över den.
Snön och julen är välkommer när det är tid för det! Den har ju sin charm ibland också.


Efter dagens lektion (notera antalet) gjorde jag ett tappert försök med uppsatsen. ingen panik över din, nej.
Gick hem, slängde mig i filten och drog soffan över mig.


Ensam hemma, och får jag inget positivt svar på min inbjudan bjuder jag hem mig till någon annan!



En statusuppdatering till om SNÖ på facebook och jag .. ! precis!
What's the big deal?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0