Vansbro city





hoh! Tillbaka efter en sladdrunda på byn med morsans nya toyota  - fina grejjer!
men jädrar va dålig jag e!   Fick mig att inse att jag faktiskt inte vet hur man gör. Ser så lätt och härligt ut, men ikke! morsan skrattade högt. Hon sa att hon inte visste hur man gjorde. Men jag vet inte om hon gjorde det med säkerhet för sitt eget liv, eller om  hon faktiskt inte kunde ..  Här får det ringas lite samtal till några byers i byn, tobias & Kim Karlsson tycker ju det är roligt och skulle nog vara bra lärare med glädje.
Jag satsar ju som sagt på proffs när lappen är kirrad!

Kommentarer
Postat av: Nina

Kim hjälper dig garanter, han vill nog bara visa vad han kan och vilka knep han använder. :P Fråga så hjälper han nog dig gärna, för då får han ju lov att visa först ;) <3

2010-11-17 @ 14:41:41
Postat av: jonna

Aa men skit bra, får snacka med honom! Ska som sagt bara kirra lappen först! Sen kan han lita på att han ska få dela med sig av sina erfarenheter! ;)



<3

2010-11-17 @ 15:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0