Vintervit


Det går fort i svängarna. Inte trodde jag när jag klev upp en tidig höstmorgon att det skulle vara vinter nästa dag.
Dessutom ser jag ut som ut som vintern själv, denna morgon. Lika blek som marabou vinter vit och lika full i liv som en porslinsdocka. - med det åtgärdar vi nu!


För andra kvällen i rad har jag varit och och sladdat med pojkarna, grabbarna, byers, you name it, som har fått imponera på mig lite.
Tamme sjutton jag ska göra dem sällskap i vinter! satsar på proffs sladdare.    (ska bara fixa körkortet)


Yes! Nu skymtar jag solen genom fönstret. Blir grymt bra det till Tina kommer!
Fotoshoot och Anki's ost & skinkpaj med Tina - what a day!



/Jonna Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0