Är du med på det, Jonna?

Mm, visst. absolut!  jag hajjar precis

Det blir utläggningar så jag till sista glömmer bort vad den egentliga frågan var, på historian. Inte ställa frågor, eller få ögonkontakt i onödan.
 
Ville nästan hoppa ut ur klassrummet när jag stolt kan säga hur jag faktiskt förstod vad jag tidigare varit dömd att misslyckats med, i matte B. Dock vet jag väl att det inte blir lättare ..  
Sista lektionen hasar sig fram i snigelfart, jag vill hem.

Svärmor fyller fyrtio och jag hoppas få fira henne och räcka över en liten present.
Men nu vill jag bara hem.
Farmor har åkt in på akuten igen
& jag vill hoppa på tåget till sandviken.


.. jag vill hem ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0