Det finns bara en som vet hur du ska leva. Och det är du !

Vilken bra dag, isn't ?
Lektionerna flyter, wich means, jag gör det jag ska, och lite till.
Belönade mig själv med en engelsk kola som jag köpt för att sponsra Vansbro Ryttarsällskap. Vilken snäll människa jag är!
Dessutom provat på min första teorilektion för special idott A. 
Med fem stycken extremt flummiga cykliser, som jag tidigare knappt trott kunnat prata.
ack så fel! Kommer nog blir riktigt roligt.
Tydligen hade Fifa 2011 dimpt ner i brevlådan hemma i Uppsälje idag
vilket betyder att jag valdes bort ;) höhö
Fick just ett infall som sa mig att jag ska cykla iväg till dala-Järna och hämta min halsduk hos Andreas
Så får det blir! Men först några piruetter nere vid ishallen
TAKE CARE
jonna




( Jag är supder duper kissnödig! - tack för upplysningen!
- varse ! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0