"En ko's dagbok"



Jag skrattar och torkar tårar om vartannat när jag idag fått läsa ett par gamla långa dokument som man pappa skrivit för x-antal år sedan som ligger och har legat i den gammla dumburken från 1800 frysit fast!

Dokument som ligger låsta för att datorn är så gammal att den inte tar CD-r skivor, USB och tamme sjutton inte ens har internet .. och finns disketter ens att köpa idag?






"Söndag idag .. Att skriva om dessa dagar är som hämtat ur ' En ko's dagbok ' ... - Vakna.. åt.. sov .. vakna .. åt .. sov .. "



Lördag 17/3 - 01

Sitter i Stensätre och skriver detta.. Jocke tittar på Cartoon Network som vanligt och Jonna följde med farmor för att handla lördagsgodis ..

Igår gick vi iväg till skogsvallen för att åka skidor .. Till och med jag iförd sedvanlig "Mora Nisse" utstyrsel! Men vi kom inte så långt innan barnen hade en decimeter snö under skidorna ..  Dom kunde lugnt GÅ både upp och NER i backen utan att använda stavarna. Så vi fick vända hemåt igen, med skidorna på ryggen .. suck ..



Här har pappa börjat jobba nere på gymmet på Järnvallen under en tid ..
( notera datumen )


22/1 - 02

Jodå, nog har jag träningsverk alltid .. Det var länge sedan jag kände att jag faktiskt har muskler..
Idag bör jag köra rygg, mage också, och axlar!
Det är ett bra ställe att vara på om man är intresserad av styrketräning! Och jag hoppas det ger resultat inom sex veckor !

23/1 - 02

Stel ... stelare ... KJELLE !!
Idag kröp jag ur sängen som en stenbock ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0