.. först kom ingenting, sen kom ingenting.


Nej, jag är ingen älgjägare jag inte. Inte mer intresserad än ett par dagar i hopp om att få se älg och dricka varm O'boy.
Ute i skogen igår : ".. först kom ingenting, sen kom ingenting, sen kom ingenting!"

& nu sitter jag, fortfarande i Nås med ångest över att jag faktiskt setat i 17 min och tittat på dansbandskampen, fast jag inget hellre vill än att gå ut. Ut och ha riktigt jäkla skitroligt med människor. Dansbandskampen... hur kul är det en lördagkväll, med mormor dessutom ?   pyttsan!
Nej, nästa helg. I hope ..




I'm in this mood right now


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha vilken skön bild! :D

2010-10-25 @ 03:50:08
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0