Funny Funny


Vad gör du nu för tiden?
Varför hör du aldrig av dig?
Det var alldeles för långe sen vi sågs
 

Andra lektionen avslutades efter 23 min med religion
Därefter väntade ingenting, sen ingenting. Håltimme som fan
Hör och häpna,  jag väljer att vara kvar och plugga.
Och det är vad jag gjort nu, som fan! Så stolt över mig själv och de 2,5 timmarna var snabbt ihjälslagna.

Inväntar kusin min (han som har körkort och jag slipper gå)
Nähädå! Vi far till nås och överraskar mormor. Först ska jag hem och packa ihop en väska och ringa farfar som förmodligen säger att jag är välkommer på första bästa tåg i morgon.



Lite glatt kan jag nu berätta, när jag kommit över det jobbigaste, om gårdagens idrottslektion.
Om jag talar för mig själv kan jag säga att jag som konståkare utgör en större fara och risk för skador med hjälm, än utan!
.. och det känns fortfarande lika fjolligt att det skulle vara hjälmtvång på denna lektion, eftersom jag heller inte äger någon ..

Men detta hittade min idrottslärare en lösning på. - Jag fick låna hennes!
" Dock har jag glömt min hjälm i bilen men tog med mig en annan, du kan låna den"

Trodde inte det kunde blir värre än att åka med hjälm på isen, men jodå!  vad fick jag låna? En jädrans målvaktshjälm för innebandy!!     mm, gud är god ..
Detta kunde då killarna spela på resten av lektionen, tills dess att jag slet den av mig i panik.
Haha, skratta ni .. Ni satt inte i min sitts

:)


/ jonna andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0