Going faster than a rollercoaster


Har delat en underbart rolig helg med så mycket trevliga människor!
Lördagen började med en massa tok i Dala-Järna och avslutades i Vansbro nere i perlarsalem med ännu mer tok och ännu fler underbara människor!
Kan inte sätt ord på allting, annat än att allt, hela helgen är inräknat i toppen!

Vaknade upp bredvid den jag tycker mest om och söndagen har som sagt också bara varit så underbart skönt.
Hade det inte varit för att jag visste att jag var ut igår och hade det så jävla roligt skulle jag nästan trott att jag var bakis i morse ;)

Åkte ut och smalade ihop lite kläder som varit lite utsbridda runt om i byn och sen åkte vi ner till ishallen för att titta på våra småbröder som plockade hem några poäng.
Dessutom plockade vi hem ett pris, en stor burk pepparkakor!  Jaja okej, det var tobias som kastade den pucken :)
Så nu ska jag bli både snäll och rund om magen.


Te och myspys framför tv:n. Nu sitter jag och förklarar Beck filmen för Jocke som att han skulle vara 7 år gamal och inte förstår någonting.
















P.s I love you!

Kommentarer
Postat av: Jocke H

"Så nu ska jag bli både snäll och rund om magen. "



hade jag inte sett att du nämnt pepparkaksburken alldeles innan hade jag trott något helt annat.. :)

2010-10-25 @ 21:28:59
Postat av: Jocke H

"Så nu ska jag bli både snäll och rund om magen. "



hade jag inte sett att du nämnt pepparkaksburken alldeles innan hade jag trott något helt annat.. :)

2010-10-25 @ 21:30:05
Postat av: jonna andersson

HAHA! tur var väl det. Det får bli pepparkaksburken ett tag till i några år än :)

2010-10-26 @ 19:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0