In town - Falun






American take away fick bli middagen. Oh jisses
Om det inte vore för att jag visste att det är väldigt mastiga pizzor skulle jag tro att min magsäck har krympt.
Men den halva jag fick i mig - outstanding!  dock lite mycket ost

Att jag sedan fick betala 68 kr för mycket coh fick 10 kroner för lite tillbaka, det gjorde väl inte så mycket ;)





Den var inte riktigt så god som den ser ut. tyvärr humhum
Eller är det sånt man inte ska erkänna ?





Det är som att jag aldrig skulle ha gjort annat än åkt buss mellan Falun och Vansbro. "åka buss är väl ingen konst", tycker ni. Men det är det. De få gånger jag lyckats läsa rätt i tidtabellen, hunnit med, eller inte pratat i telefon så att jag missat skjutsen ska vara en klapp på axeln till mig.
Är det så ialla alltså? näe, inte riktigt. Har bara haft otur ett par tre gånger.. fem .. tolv gånger :)


Shopping på Stan.
Hittade en klänning som det bara stod "Jonna's" på!
Men när jag ska använda den ska jag inte ha ätit på American take away före, den saken är klar!



Onsdagens stora utmaning: hitta stationen från någonstans jag aldrig gått från tidigare. No big deal for Jonna!
Lokalsinnet satte in och snart kände jag igen mig. Det var här Frida haltade fram med världen skoskav för ett år sedan när vi varit på förhör i domstolen. ( inte vi alltså, vi bara lyssnade på någon som misshandlat sin fru)  Se där se där! Så hade man nytta av det också!


En underbar eftermiddag & Kväll!
Som vänat en masssa skel och skratt och jag har fått gå in i rollen som storstadstjej en dag igen! :)





TAKE CARE!
/ Jonna

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! fina tider. Hade glömt att jag hade skoskav dock! :D missyou! <3

2010-10-13 @ 15:54:39
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: jonna

2010-10-13 @ 17:39:00
Postat av: jonna

Aa, men det var mest! ;)

I do miss you too! hope you have a great time, wherever you are!

<3

2010-10-13 @ 17:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0